Bewegwijzering op maat, het luxe Hampton Hotel
Win Hotelgroep en Hilton hebben de handen ineengeslagen en Pioniers in Reclame aangesteld om het Hampton Hotel in Amsterdam te voorzien van unieke bewegwijzeringsborden op maat. Gelegen op een centrale locatie, biedt het Hampton Hotel een luxe ervaring voor zowel toeristen als zakenreizigers. De nieuwe bewegwijzering moet deze hoogwaardige uitstraling perfect weerspiegelen.
Bewegwijzering, als essentieel onderdeel van de gastervaring, is nauwkeurig ontworpen en geïmplementeerd door Pioniers in Reclame. Door een grondige analyse van de locatie zijn de bewegwijzeringsborden op maat geproduceerd. Hierbij is een reeks aan materialen toegepast. Van gevreesde materialen en het gebruik van RVS tot borden met een luxe houten afwerking. Deze borden leiden gasten moeiteloos naar essentiële locaties binnen het hotel, waaronder parkeerplaatsen, de receptie, ontbijtruimtes, toiletten, liften en alle veiligheidsaspecten (zoals vluchtroutes).
Samenspel van bewegwijzering tussen partijen
Bewegwijzering betekent (hotel)bezoekers systematisch én op een duidelijke manier de weg wijzen waar dan ook. Pioniers in Reclame beheerst het samenspel tussen de opdrachtgever, het ontwerp én het systeem. Het samenwerkingsproces resulteerde in een naadloze integratie van bewegwijzering binnen het interieur van het Hampton Hotel. Elk bord, elk detail, is zorgvuldig ontworpen om de gasten een moeiteloze en aangename ervaring te bieden.
De entree van het hotel is eveneens aangepast en verwelkomt gasten met sfeervolle, op maat samengestelde sfeerfoto’s. Dit samenspel van bewegwijzering en sfeer creëert een unieke en gastvrije omgeving die de gasten uitnodigt om te verkennen en te genieten van alles wat het Hampton Hotel te bieden heeft.