LED Lichtreclame in de Amstelpassage
Molitli Interieurs uit Nijkerk heeft Pioniers in Reclame de opdracht gegeven om de Amstelpassage onder Amsterdam Centraal om te vormen tot een strakke, moderne en aantrekkelijke passage. De aangewezen uitkomst voor deze vraag: LED lichtreclame.
Lichtreclame voor Pop-up Stores
In deze hotspot onder de naam “Lil’ Amsterdam” zijn maar liefst 19 verschillende pop-up stores – onder de gezamenlijke naam ‘Pop-up Passage’ – te vinden. Hier worden authentieke Amsterdamse merken, zoals een boekwinkel van Jasper Krabbé, het kledingmerk Daily Paper, een winkel van het Moco Museum, Treatwell voor beautybehandelingen en een overvloed aan food & drinks aangeboden.
De winkels met grote lampen zijn nu uitgerust met doordachte lichtmodules/lichtbakjes die perfect passen bij het thema ‘de avondwandeling’. Opvallende LED lichtreclame, duidelijke teksten en beeldversterkende elementen zijn toegevoegd om de aandacht van de dagelijkse voorbijgangers te trekken en te versterken.
Dit project in de hoofdstad laat zien dat Pioniers in Reclame voortdurend bezig is met nieuwe ontwikkelingen.